måndag 13 maj 2013

Tillbaka efter långhelg

Hej på er.  Nu är jag på plats igen efter långhelgen. Jag hoppas ni har haft en underbar och mysig ledighet.
Själv har vi på Mysshopen ordnat på det nya lagret och satt upp de sista hyllorna och ställt i ordning alla underkläder, trosor, sexleksaker, massageoljor och annat. Så de ska vara lätta att hitta och plocka för att kunna garantera dig snabba leveranser. Det var mycket plockande och huvudbry innan vi äntligen fick en ordning som passar för oss.

Jag har även varit på invigning utav den nya skönhetssalongen Crush som öppnat i Mysshopens gamla lokal. De har fått det jätte fint och jag önskar Amalia och gänget all lycka till! Så vill du få dina naglar fixade, ben vaxade, ögonbryn förlängda eller din hud lite brunare tycker jag du ska gå till tjejerna på Crush.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar