måndag 29 juli 2013

Äntligen tillbaka!

Hej alla blogg läsare!
Nu är jag äntligen tillbaka till Borås och kontoret efter fyra veckors semester. Jag hoppas ni har haft, har eller kommer att ha en fin semester. Det har i alla fall jag haft. Men nu är jag tillbaka och mer taggad än någonsin att ta tag i alt inför hösten och vinter säsongen. Jag älskar verkligen mitt jobb jag tycker att det är så roligt att få hjälpa folk att hitta det där lilla extra kryddan till vardagen. Så jag har saknat butiken.
Men för att dra igång riktigt ordentligt var jag på tre olika ställen i lördags och sålde sensuella underkläder och sexleksaker.
Först hade vi utförsäljning på Rångedala Loppis där alla fick chansen att fynda mysprodukter. Efter det åkte vi vidare till MC träffen ute på Viared utanför Borås och träffade massa trevliga "knuttar". Till sist åkte jag i väg och hade ett homeparty på kvällen. En heldag med massa fina människor! Här får ni en blid från lördagens MC träff:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar