måndag 9 juni 2014

Dåligt med uppdatering

Hej. Nu har det varit dåligt med aktivitet här det senaste.
Jag är ledsen för detta. Det har berott på att jag har under våren pluggat sexologi vilket har tagit upp en stor del av min tid. Sexologi är läran om könslivet som det så fint heter och handlar om hur kroppen och hjärnan fungerar när det kommer till sex, relationer och kön. Så det jag inte visste om sex innan det kan jag nu och det jag inte kan nu är inte värt att veta! :p skämt åsido. Nu har jag äntligen gått färdigt min sexolog utbildning och det känns fantastiskt. Vilket gör att jag har mer tid för att utveckla butiken och även ny projekt som jag har på gång nu när jag har utbildning. Full aktivitet!

Håll utkik här för att se allt spännande som händer fram över!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar